splněné sny
Zdravím, jsem Dan Vrána.
Každý si svůj život skládá po svém. Ten můj je o emocích, cílech a seberealizaci. Už jako kluk jsem si našel zájem o auta, kola, lyže a vše na čem se dalo rychle jezdit. Auta však přerostla v celoživotní vášeň. Můj první automobil byl více jak 25 starý, poruchový, ale splnil mi sen o nezávislé mobilitě. Toužil jsem po lepším autě, potřeboval jsem poznat svět, být neustále mobilní a žít v pohybu. Zvolil jsem život v automotive, který mi pomáhá všechny sny a cíle realizovat.
srdeční záležitost
Stal jsem se součástí japonské kultury a přijal japonský styl práce nejhodnotnější automobilové značky světa. Více jak jedenáct let jsem spojil se značkou, kterou symbolizuje preciznost, kvalita, spolehlivost a silná orientace na zákazníka. Načerpané znalosti u distributora vozů pro ČR i SR v produkt-marketingovém týmu jsou základem mé vnitřní filozofie dodnes. I nadále vidím za svou prací v každých souvislostech ony chytré pilíře "kaizen" a "genchi genbutsu".
Dostat zodpovědnost za obchodní aktivity dealerství v necelých třiceti letech byla velká výzva. Jak pro majitele společnosti, tak pro mne. Jedno z nejsilnějších a nejpragmatičtějších období, ale i období ekonomické krize. Stali jsme se jedním z nejvýznamnějších prodejců vozů pro značku. Rozšířili počet autosalónů a týmů skvělých loajálních lidí. Společnost byla a je oceňována zákazníky nejvyšší úrovní spokojenosti. To vše v krásném prostředí jižních a západních Čech.
široký rozhled
Působení u výrobce. České zelené zlato, německý styl práce a především zahraniční zkušenost. Značka s okřídleným šípem, jejíž úspěch byl několikrát trnem v oku i u hlavních akcionářů. Podílel jsem se na tvorbě a implementaci prodejní strategie naší značky v zemích jižní Evropy a Blízkého východu. Zodpovídal jsem za plánovaní a prodeje na vybraných trzích západní Evropy. Zastupoval jsem společnost a vytvářel nové prodejní formáty v Rusku, kde jsem žil tři roky.
Zastupovat výrobce v zahraničí v roli distributora na jednom z největších trhů, naučit se tam žít a vytvářet inovativní řešení maloobchodu je obecně fain. Implementovat však představy z powerpointu do reality je už něco více než jen fain. Definovali jsme a uvedli v život nový unikátní interaktivní formát dealerského byznysu, vytvořili silnou síť a katapultovali prodeje a finanční výsledky značky v zemi do vyšší sféry.
Jak doma, tak v zahraničí jsem se vždy mohl spolehnout na pečlivě sestavený a dobře zamotivovaný team. Získal jsem důvěru nejvyššího managementu značky i lokálních obchodních partnerů - investorů.
dále v pohybu
Ke konci roku 2020 byla osobní bilance následující:
11 let s japonskou značkou, 9 let v té české s německými vlastníky. 15 let ve vedoucích pozicích. Bohatá byznysová zkušenost v celém obchodním řetězci (dealer - importér - výrobce). Znalost mnoha kultur. Rozmanitost spolupráce s partnery v západní Evropě, na Blízkém východě či v Rusku. Nespočet jednání, spousty splněných cílů. Korporátní svět byl v mém případě pestrý. Žil jsem v hotelech, na letištích, v barech a v restauracích. Časté konference, nasvícená pódia a večírky. Působení ve velké korporaci přineslo velké zážitky, ale také svazující procesy a pomalá rozhodování.
Když jsem se, zaměstnán u velké korporace, zamýšlel nad úrovní nabytých zkušeností, životními hodnotami a stavu splněných cílů, rozhodl jsem se vystoupit z pohodlí jistoty a pokračovat dále více nezávisle. Potřeboval jsem zase vyšší rychlost rozhodování a koncentrovat se na smysluplné projekty, které mne baví.
Vytvořil jsem difain, značku symbolizující moji další kapitolu profesního působení.
Nyní vedu provoz rodinné společnosti o více jak 200 lidí doma v ČR.
Vedle zaměstnání podnikám v poradenství oblastí byznysu mobility, zákaznického servisu a vedení lidí. Nejčastější témata:
- definice směru byznysu
- vnímání rizika a příležitosti
- nastavení cílené motivace lidí
- základní principy zákaznických služeb